tisdag 13 november 2012

Update!

Som vanligt nu för tiden då är det dålig uppdatering på bloggen... Sorry, många som kommenterat det nu!

Vad har vi pysslat med sista tiden då?! Mina föräldrar var här i helgen, jättemysigt var det!



Mys med mormor innan läggdags



Haha blixten är inge rolig att få i ögonen!

I förra veckan passade vi på att grilla lunch när pappa var ledig och det dessutom var fint väder!!









Klätterapan André i farten!




Isa visar upp sina flätor som är väldigt viktigt att ha just nu!





Isa fotade mig med sin kamera oxå!

Sista veckorna har det blivit att jag åker och lämnar Isa på dagis och då har jag och pappa/morfar nästan fått som tradition att träffas och fika på cafét i stallet!



André smäller lätt i sig tre pannkakor, för det ääär ju så gott!




Vi har även umgåtts en del med Julia och Lucas, vilket alltid är lika trevligt!



André visar hur man ska sjunga i mikrofonen!






Lucas introducerar Babblarna för André!






Hej och hå, nu blev det världens längsta inlägg! Men nu har jag iaf uppdaterat lite om vad vi haft för oss under "bloggtystnaden"!!

Puss puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du uppdaterade gumman!! Lånar några bilder från detta inlägg ;) kramar Julia och Lucas!

Malin sa...

Söta Mormor! Länge sen jag träffade henne men hon är sig lik. Gulle!