torsdag 12 juli 2012

Helg

Nu har jag jobbat onsdag och torsdag så nu gör jag helg! Jag fattar inte varför jag har blivit så dålig på att blogga?!? Jag glömmer helt enkelt bort det! På dagarna finns det ingen tid för det och när ungarna somnat för natten tänker jag inte på att blogga... Men som jag sagt tidigare, jag ska föröska bättra mig!!

Vad har hänt sen sist då?! Ja, i helgen var hela familjen här, förutom Niklas med familj som tyvärr inte kunde komma. Vi firade Isa som fyllde år i tisdags. Hon fick massa fina presenter som hon blev jätteglad över! Hon har lekt med dom hela veckan!

André börjar stå utan stöd mer och längre stunder, Micke sa att han tom har rest sig rakt upp och ner helt utan stöd och klappat händerna!! Grodan börjar bli stor kille! Så duktig är han!!

 Massa presenter!

Jaquelines hår behövde fönas lite, och sedan sjöngs det i mikrofonen!
 

"Kalaset" avslutades med en god tårta!
André testade morfars solglajjor! Tuffingen
 



Såhär glad kan man vara när man står alldeles själv! Så glad att man klappar händerna oxå!


Inga kommentarer: