söndag 1 juli 2012

Halvdag med sol!

Idag har det varit fint väder större delen av dagen. Eftersom sol är en bristvara just nu, gick vi ut direkt efter frukosten!

Passade på att låta barnen plaska i poolen, och det var riktigt uppskattat! Isa satt och lekte huur länge som helst! Precis när jag skulle ta upp henne pga att hon blir kall klev hon ur självmant.








André är en RIKTIG jäkla klätterapa... Flera gånger nu som jag fått ta ner honom från tv-möbeln, fotöljen, kanten på soffan och trappen... Han är fullkomligt livsfarlig att lämna själv i EN sekund, för han är ju snabb oxå! Micke hade gått upp för att göra något och jag och André är kvar här nere. Vi är i vardagsrummet, jag går ut i köket för att hämta ett glas vatten typ och när jag kommer tillbaka (typ 30 sek senare) är André borta! Jag hittar honom HALVVÄGS upp i trappen, Micke hade inte stängt grinden och det hade jag missat! Hua...













Måste bara lägga upp en bild som visar hur lockig vår lilla grabb börjar bli!





Inga kommentarer: