tisdag 7 februari 2012

Tisdag redan...

Herregud, nu vet jag inte riktigt var tiden tagit vägen... Det är ju redan tisdag! Två dagar så är det helg IGEN!! Haha känns som att det är helg hela tiden.

På fredag ska jag till Nicole på tjejmiddag, ska bli mysigt! Får se om André följer med eller inte, beror helt på vad Micke känner! Vi har Isa i helgen oxå så det kommer vara full rulle!

Det har inte hänt något speciellt senaste tiden, helgen tillbringade vi (jag och André) hos mormor och morfar! I lördags kom vi tidigt på eftermiddagen och gick till hundrastgården. Tänkte att Ture skulle få sträckapå benen lite, men han strosade mest runt knäppisen! I söndags träffade vi i stallet för en prommis med Sofia, Xanto och Freja! Passade på att fika på cafét oxå, avslutade dagen med middag hos mormor och morfar igen!


Håret står åt alla håll och kanter!

Såhär hittade jag André när jag hämtat kaffe i köket!

Tures nya ställe. Fotöljen, så man kan ha koll på vad som händer ute!

Inga kommentarer: