fredag 3 februari 2012

Helg igen!

Då hade en vecka till gått och det är helg redan! Jag tycker iof inte att det känns riktigt som helg dom helgen Micke jobbar... Men men så är det tyvärr varannan vecka.

Vilket väder vi har fått då! Nu kom vintern helt plötsligt eller vad?! Jag har gått och väntat och väntat på att det ska bli kallare och komma lite snö, men nu känns det bara jobbigt för det är för sent på nåt sätt!! Knäpp man är, aldrig nöjd! Lite mysigt är det ändå, det måste jag erkänna! Sitter i soffan med en filt omkring mig och Ture brevid som sover som en stock. Tänkte göra en kopp te oxå, för lite frussen blir man faktiskt i detta väder!

Imorgon ska jag, André och Ture äta middag hos mamma och pappa. Tänkte passa på att gå till hundrastgården vid Niklas och Jenny då, så Ture får stäcka på benen lite!


André hade en busstund på kvällen! Började lite gulligt att titta in i kameran.
Sen grabbade han tag i näsan, för att sedan trycka in handen i ögat.
Han avslutade lite fint med att dra mig i håret! Underbara unge!


Promenad runt Kyrksjön

Inga kommentarer: