tisdag 19 februari 2013

Nu vill vi ha sol!

Det är inte bara jag som verkar sakna solen här hemma. Igår morse kom André med en solhatt på huvudet, och där fick den vara i princip hela dagen! Det första han gjorde när vi kom ner imorse var att hämta hatten igen!


Idag har vi varit på öppna förskolan i Harbo. André skrutta runt så nöjd där, kul att se att han är relativt självständig och faktiskt kan gå runt och leka och busa utan att morsan ska vara med hela tiden!

Imorgon går jag in i v 39... Herregud, tiden har bara sprungit ifrån en! Men samtidigt är det skönt att det närmar sig med stormsteg. Just nu är magen bara i vägen, tung och jobbig!! Så beeeebis, du är välkommen ut nu!!


Nu ligger André och sussar, Ture likaså! Micke jobbar så jag ska bänka mig framför tv:n och förmodligen somna jag också!!
Gooood natt!!

Ibland kan man bara inte låta bli att ta en bild på det finaste man har!
Den övre bilden är nu ikväll och den undre från i fredags hos mormor och morfar!


Inga kommentarer: