söndag 30 september 2012

Dålig uppdatering...

Hoppsan, nu var det visst ett bra tag sen jag bloggade... Dåligt av mig!! Men har inte känt att jag har något speciellt att skriva om, inte för att jag brukar skriva något speciellt!! Iaf, haha n og babblat om detta!!

Vad har vi gjort då? Till att börja med så fyllde jag ju år den 19:e. Blev inget speciellt eftersom jag jobbade, sov hos mamma och pappa och fick lite paket i form att kläder från Ullared till mig, André och Isa!
I torsdags lunchade jag och Magnus med Sandra och lilla Liam (som inte är så liten!) i Jakan, myspys!

Finisar på Tasty´s i Jakobsberg!

I lördags (förra veckan) var mina föräldrar, min mormor och Mickes föräldrar över på fika och middag för att fira mig! Fick massa presentkort på IKEA, vilket var super eftersom det var precis vad jag önskade mig! Tanken var att vi skulle köpa nytt porslin, men det vi ville ha fanns inte så istället prioriterade vi barnens lekrum! Nu börjar vi äntligen få lite myskänsla därinne, är massa kvar att göra men vi är en bit på väg iaf!


"Lövhörnan" ska bli mys/läshörna och den andra var bara en rolig grejj, typ! =)



 En lekmatta och ett draperi istället för en dörr blev lite färgklick och rolig detalj!

 det här tyget har vi haft liggandes ända sen vi bodde i Södertälje. Då tänkte vi göra gardiner av det, men nu blev det en snygg tavla istället. Blev faktiskt jäkligt nöjd med den och fick mersmak för att göra fler tavlor av tyg! Återstår att se vad jag hittar på!

Tänkte avsluta inlägget med lite badbilder från ikväll och sedan myspys vällingstund!







God natt!!

Inga kommentarer: