onsdag 23 maj 2012

9 månader

Idag blir André 9 månader! Det är helt sanslöst vad tiden springer iväg. Som ALLA säger till en att man ska ta vara på tiden, hur gör man det?!? Jag tycker att jag tar vara på tiden, tar en massa bilder, och njuter till fullo, men ändå springer tiden ifrån en och det känns som att man missat massor iaf...

9 månader, herregud!! Vad kan min lilla solstråle göra då?!?

• Ställa sig upp och gå utmed möbler
• Börjat äta större bitar mat, tex macka, vindruvor mm
• Säga mamma, pappa och titta - om än lite omedvetet kanske!
• Krypa i en rasande fart
• "Klättra" över hinder, som pinnarna under matbordet

Ja, det var lite saker han kan iaf!! Har ingen superkoll på vad en niomånaders ska kunna men jag tycker ju såklart att min son är bäst och duktigast på allt i hela världen!! Haha


Inga kommentarer: