torsdag 19 januari 2012

Nostalgi!

Jag och André började dagen med en fika hos Nicole som jobbade.

När vi kom hem var det gröt dax igen! André verkar inte riktigt veta vad han ska tycka! Gör lite miner men sväljer allt... Är väll såklart en vanesak!

Efter maten gick vi ut på en prommis. Gick via Bromma kyrka och vidare in i kolonilotts området. Var en riktig nostalgi tripp!! Till att börja med kände jag igen mig, dansbanan precis i början av området. Men ju längre jag gick desto osäkrare blev jag på att jag gick rätt. Men så kom "festlokalen" och miljöstationen, då kände jag igen mig igen! Gick en bit till och där var det, farmor och farfars gamla stuga!! Allt såg precis ut som när man var liten, förutom att det var vinter stängt, och allt var en dimension mindre än jag mindes!! Haha Kul var det iaf att se det igen!


Inga kommentarer: